Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2007 02:54 - Защо да се гордея , че съм Българин ?
Автор: lubimetz13 Категория: Други   
Прочетен: 1022 Коментари: 1 Гласове:
0



    Нищо не предизвика този въпрос така силно, както реакцията на децата ми по отношение на късата ни история.. Просто сред един исторически разговор с тях ми светна, че всичко което минава през главите им е мимолетно и като че ли нарочно представено им в училище в незначителен смисъл. Стряскащо е, че в напрегнатите дни на оцеляване, разчитам на едното училище да направи децата ми българчета. Или да им създаде самочувствие, че са такива? Стреснах се, защото разбрах, че учителя - и той оцелява... и последното за което се сеща е някаква българска гордост. Последното, което си мисли е, че някой като мен разчита на него да възпита в децата ми дух.. Остава да разчитам на шанса... и себе си.. за да не изписват утре имената си на латиница..



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много трудно Ш(Ъ да изпишеш на латиница. Затова си стоим
16.08.2007 16:38
на кирилицата... ама май сме на симеончовската. Почнаха да се появяват и цифри из азбуката:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubimetz13
Категория: Други
Прочетен: 163415
Постинги: 48
Коментари: 358
Гласове: 4913
Спечели и ти от своя блог!
Архив