Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2008 13:01 - За БЮРОКРАЦИЯТА => Н"екви МИСЛИ
Автор: lubimetz13 Категория: Други   
Прочетен: 2437 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 02.11.2008 15:52


*
* *
* * *
Как да опиша Бюрокрацията - тя е кратко название на ситуация в която трима души /чиновници/ стоят в една стая на 3 бюра и всеки си мисли, че върши работата на другия... след тези мисли - отива да пие кафе..

Питах се: Каква е мотивацията на чиновника? Къде са движещите механизми на негово съществуване? Дали само на мен ми се случва, че не мога да се разбера с "този мил човек"? После се досещам: "Ами не го кефя, не съм пич. Само досаждам и отнемам от ценното време! ".
Питам се: Каква мотивация ми е нужна мен за да застана там. Да бъда редуктора, който отпуска част от властта към човеко - единицата пред мен..  Честно не мога да открия мотивация... освен ако......

Факт - чиновника взема 390 лв. заплата. Това и създава един уникално несъответствие: Власт - пари. Единствения начин да я балансираме като отнемем или добавим към едната страна на уравнението.
За да не стане сложно ще я докарам до изводите:

  =>Имаме огромен куп чиновници, които са трогателно некомпетентни. /всъщност те не изпитват нужда да се ограмотяват тъй като смятат че са временно там ?/ Парите са дребни все пак :)

  => Огромен брой разрешителни режими - от най-елементарни до най-арогантни

  => За да оцелее - бюрократа се издържа от рушвети. Той създава дао на корупцията и владее до автоматизъм всички малки пречки, предпоставки, изисквания, задачи и др. параграфи производни на 22-ри.

  => За да води правилно тази практика : той се изгражда от нови хора - некомпетентни /компетентните работят за други пари/ , достигнали вече своето ниво, но готови да напрвят всичко за  дребни пари и човека, който ги е вкарал в схемата.

ОМРЪЗВА МИ ВЕЧЕ..ОТ РАЗНИ Н"ЕКВИ ТАКИВА МИСЛИ.... А НА ВАС?




Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ignatkan - Хей,приятелю,
02.11.2008 20:43
мислите ти са "некви" верни.Верни са и хората,за които говориш.Остава да се намерят и верните начини да стане неверна тази действителност.
цитирай
2. eien - Браво!
03.11.2008 11:27
А коментарът е в десетката!
цитирай
3. illym - олелеее колко си прав...
23.05.2009 00:48
аз преди работех бюрокрт, за 250 лева месечно (все пак беше отдавна) е и?! не издържах и си смених работата, не всеки бюрократ разбира от корупция, ако разбирах, може би щях да си седя още там и да съм се превърнала в "бюрократа от <<Малкия принц>>" ...Силен постинг! Браво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubimetz13
Категория: Други
Прочетен: 163402
Постинги: 48
Коментари: 358
Гласове: 4913
Спечели и ти от своя блог!
Архив