Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2010 16:45 - монетарно-административно за децата
Автор: lubimetz13 Категория: Други   
Прочетен: 2038 Коментари: 0 Гласове:
3



*
* *
* * *
       В последни дни все повече мислите ми се отнасят към монетарното измерение на родната администрация. Принцип дълбоко вкопан и отглеждан с десетилетия....
Администрацията  ( разбирай я като някакво квази-същество) се захранва от енергията ми, тази енергия, която аз създавам с желанията си , мислите, фантазиите си, която всъщност е предназначена да подхранва развитието ми като същество. Тази моя енергия там измерват в пари - монетарен подход го наричат..
Ще кажете, вероятно, че  там в кошера е пълно също с подобни лица, сходни на мен същества - те имат естествено своя собствен живот и енергия.. но всъщност , се случва някаква магия, някаква странна промяна..... Пресичайки административния праг, човекът се превръща в служител-пчеличка , работник в служебния кошер...,всъщност  влиза в някаква роля и фъссс - изчезва .... И тук......"-И какво - ще попитате- всички си имаме роли ! - Нормално !"... - Имаме да .. Просто ми светна.., че ролята в кошера е ниско ценена.... последващо слабо  платена.... и в края си едва осъществена.. Артистът е там,  маркира присъствие.. и повече нищо.. , чувства се монетарно неоценен, но  е горд, че успява....  Успява да играе по-малко, отколкото всъщност е оценен.... По този начин печели... Никой не може да му вземе толкова малко , колкото "много" може да сътвори,.. И така е щастлив - като пчеличка, щастлив че играе своята лична игра на печалба.. 
  Оцененен е в заплата, оценен е в пари - срещу тях може "нищо" да свърши и така е щастлив...
  Това е новата мяра - единен стандарт, единствена ценност, в която се вярва, а който не вярва, подаряват му етикета - "Глупак" .... и така в тези свежи идеи, административно.. изчислени в пари, израстват децата ни..



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubimetz13
Категория: Други
Прочетен: 163365
Постинги: 48
Коментари: 358
Гласове: 4913
Спечели и ти от своя блог!
Архив