Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2009 10:40 - В памет на ДАКОТА
Автор: lubimetz13 Категория: Други   
Прочетен: 3978 Коментари: 9 Гласове:
12

Последна промяна: 15.08.2009 10:47



*
*   *  
*   *   *

Позволих си да поставя тук, нещо, написано от Дакота, Тя не е с нас и много ми липсва. Без нея този блог не е същия.

*   *   *


Не ме чакай по тъмно – недей. Нека слънцето диво да скита,
да опали  кошмарите в пепел, на живота в ръцете да диша... Ще прехвърля последния хълм - на галоп, със червено в гърдите – в мараня, причинена от мълниите на проклетите дяволски хрипове. Ще втечня всяко мръсно стъкло между мене и тебе поставено – ще разбудя соколи в простора, за да пее сърцето на пламъка... Непосилно е всяко упорство на презрелите нашето раждане – невъзможен е танцът на грозното, че накуцва от „жълтите” фрази. Ще препускам с най-бързият кон, ще нагиздя със вяра душата си...
Този свят дава силен подслон за любовният сън на чудаците.
Ще ти кажа... ти знаеш: Обичам те! Ще е стръмно, високо признание,
... а дори да заседна в скалите  - всеки камък ще носи посланието.
Ще погледна небето на Бог, ще поема дъхът на звездите...
Не умира такава любов, от която живеят душите ни...
Силва Грийн  



Тагове:   Дакота,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - много е тъжно, и хубаво.
15.08.2009 10:47
Разкажи за нея нещо повече, някога..

цитирай
2. анонимен - Глупак!
15.08.2009 10:56
Писна ми да я възхвалявате тая бездарница!
цитирай
3. lubimetz13 - Към анонимник 2
15.08.2009 10:59
За всеки влак има пътници, приятелю. Твоя влак.. просто е в друга посока.. Поздрави.
цитирай
4. gora - Много силно! "Ще преп...
16.08.2009 10:10
Много силно!

"Ще препускам с най-бързият кон, ще нагиздя със вяра душата си..." !!!

Поздрави.
цитирай
5. bovari - .....
20.08.2009 19:33

приятелите са част от нас.
не обичам израза"доколко той ти е приятел"
:(
цитирай
6. dennis - Ти ме измисли –
02.09.2009 17:27
светът бе безсилен.
Сънува ме с дъх,
когато бях плакала.
За нищо не пита –
приех те завинаги.
Говорехме само
с душите си сякаш.

И бяхме наистина
влюбени.
Бяхме
и двамата
млади;
и двамата
искрени.

През зимните нощи
снегът стана
ябълков;
прегръдката бяла –
черешови мислите.

В безбрежния вятър
садяхме хармония,
със чувство
на пролет
и стъпки от веселост.

Зелена, усмихната –
на мечтите с короната,
звездите събирах...
Живеех те песенно.

И всяко „обичам те”
беше единствено...
И беше ми обред.
И стана ми всичко.

Безкраят бе мой –
в сърцето заплитах го...
С дъха ти заспивах .
Разсъмвах се в приказка.

Измисли ме... Твоя.
Повикана. Чакаща.
Момиче от огън
с копнежи палитрени...

Ти ме измисли...

Светът ме дописа.
Сълза съм. Разлята
във края на листа ти...

***

Тя е "най-вълшебната жрица на Поезията".
Поклон пред паметта и таланта й.
цитирай
7. анонимен - аз не вярвам,
29.11.2009 23:11
че е мъртва, не вярвам! А ако е взаимствала някога и то от чужди поети и поетеси то вижте себе си ....вижте си книжките , най вече вие от малцинствата, които имате правата....в чуждата Родина!
Дакота пишеше особено, неразбираемо за всеки-дали е било превод или не...тя си знае. Но като жена ви се подигра, на големите уж....хора -не човеци! Като на жена аз и свалям шапка, само като на жена -любовница, чаровница....!
цитирай
8. dennis - :)
30.11.2009 22:27
* * *

Не си ме докосвал,
а търся ръцете ти.
Не си ме целувал,
а тръпнеш по устните.

Не спя, за да чуя
дъха на магията...
Да лумне небето -
да пламне в косите ми.

Дъги да заплитат
в сърцето ми щастие...
Ще мина през вятъра.
(През... самотата.)

Когато безкраят
ме слее със огъня,
лишена от спомени -
ще чуеш да казвам:
- Обичам те, много!
Какво още чакаш...

Не си ме докосвал.

* * *

;)
цитирай
9. bluebird - ...
31.03.2010 20:56
Красота в мътилка
мътилка която диша без
да се натрапва на някого
някъде където и да е
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubimetz13
Категория: Други
Прочетен: 163307
Постинги: 48
Коментари: 358
Гласове: 4913
Спечели и ти от своя блог!
Архив