Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2009 14:36 - УТРО
Автор: lubimetz13 Категория: Други   
Прочетен: 2177 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 15.08.2009 11:17


*
       *    *    
  *   *    *    
     Пожелавам си слънце, което да осветява лицето ми сутрин. Пожелавам си песен, която да води танца на лъчите му… И...да открехнат вратата за новия ден. Лицето се къпе и трудно  свиква с лъчите. Те сякаш го драскат и леко закачват натежали клепачи. После открехват ги и скърцайки, денят се намества под тях. Надига ги тежко и им известява утрото.
     Утро… то носи усещането, че нещо ново ни чака. Нещо ще е там, малко по-напред, няколко минути, няколко часа или неусетни секунди..  То ще ми доказва във собствените си обречени частици от време, че имало защо да се будя и пази във себе си тайнството на живота ми. Предизвиква ме с това, че съществува ,  и с факта на всекидневното си различие. Очаквам го само за миг, преди да се маскира денят и да формира илюзията, че  е същият като вчера….
     Еднообразния ден – той прави  лошите очи незрящи.. Отнема им силата и ги потапя обратно във собственото им задоволство… Оставям го, давам им го … и се връщам да си взема мига, където е  вселената ми /тази със небето за мен/, тази която ме зарежда и заради която съм жив….




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dennis - Мммм...
08.08.2009 15:49
впечатляващо и зареждащо! :)
цитирай
2. victoriavselena - От една дъщеря на Вселената
09.08.2009 13:23
изпращам ти изоблие от Вселенска енергия, където и да си, във всеки миг, който си...
Красиво:
"се връщам да си взема мига, където е вселената ми /тази със небето за мен/, тази която ме зарежда и заради която съм жив…."
поздравления... :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubimetz13
Категория: Други
Прочетен: 163146
Постинги: 48
Коментари: 358
Гласове: 4913
Спечели и ти от своя блог!
Архив