Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2008 00:40 - Няма край !
Автор: lubimetz13 Категория: Други   
Прочетен: 2838 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 15.08.2009 11:23


.
..
...
Няма край..!  Всеки ден е някакъв нов пасианс... Пасианс, който се реди и е очевидно без решение, защото някой е скрил част от картите.

Няма край..! Започвам да играя на жмичка.. Играя със кеф.. После отварям очи и разбирам , че всъщност мене ме търсят, а другият не ще да се крие. Не ще, защото не му е пък кеф да се крие и играе невидим..

Няма край..! Започвам ремонт ! Ще ремонтирам моята лична съдба.. Ще й зидам стена, за да я пази. Кофти, обаче, защото разбирам, че зидаро-мазачът сега е зает. На интервю се явява в момента за ЦАР....

Няма край..! Започвам сега да броя... Търся няколко умни глави да намеря. Такива, дето  за велики дела са родени...  Изненада... Как край да намеря, когато те са родени безброй..., повече даже от делата велики,които мога аз да преброя...

Няма край.. ! Делата велики стоят си така нерешени..., защото тези,  които за тях са родени са някак безброй, компетентни безкрайно, но се бият до смърт, кой за поредното дело сега е роден.

Няма край... ! И се чувствам безкрайно... ТЪГА МИ Е ! МАМКА МУ



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. orgasm - Не мисля,
18.07.2008 00:46
че виждаш само в черен нюанс или с критикарско око. По-скоро си отегчен, а може би е само временно. Дано! :-))
цитирай
2. demoniceye - На това му викат депресия.
18.07.2008 09:39
Ще те посъветвам, каквото мен ме съветват. Излизай повечко, срещай се с хора и се опитвай да се забавляваш.
цитирай
3. ignatkan - Приятелю,поздравления за прозрението,
26.07.2008 19:47
" Такива, дето за велики дела са родени... повече даже от делата велики,които мога аз да преброя..."
Много си прав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubimetz13
Категория: Други
Прочетен: 163321
Постинги: 48
Коментари: 358
Гласове: 4913
Спечели и ти от своя блог!
Архив